На базі Близнюківської ЗОШ І-ІІІ ступенів завершилась І очна сесія навчання-тренінгу педагогів Близнюківського району, які навчатимуть учнів перших класів у 2018-2019 навчальному році
В суботу, 24 лютого 2018 року, на базі Близнюківської ЗОШ І-ІІІ ступенів завершилась І очна сесія навчання-тренінгу педагогів Близнюківського району, які навчатимуть учнів перших класів у 2018-2019 навчальному році. Педагоги розглядали питання нової професійної ролі учителя в умовах освітніх змін, основні підходи в освітньому процесі, впровадження інтегрованого навчання, формування міжпредметних компетенцій учня у процесі тематичного навчання, створення сприятливого освітнього середовища для успішного навчання майбутніх першокласників.
Навчання проводили досвідчені педагоги-тренери Колосок В.В., Стоміна О.Ф., Куряча Л.О. максимально наближено до навчання майбутніх першокласників від початку дня до його завершення. Уроки в новій українській школі мають розпочинатися з ранкового кола. Тож традиційно день розпочався з «Ранкової зустрічі» з використанням обов’язкових компонентів: привітання, обміну інформацією, групової роботи та щоденних новин. Після ранкового кола вчителі працювали у «Щоденнику вражень». У кожногго педагога (як і в першокласника) свій щоденник (у вигляді зошита, в який вони записують свої враження, очікування, обирають з кількох запитань ті, на які вони хотіли б сьогодні відповісти). В ході навчання педагоги опановували сучасні методики для навчання учнів початкових класів, вчилися організовувати освітнє середовище на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів та принципу «педагогіки партнерства», отримали вичерпну інформацію про суть освітньої реформи, вчилися використовувати сучасні методики, дізналися про нові підходи в управлінні класом.
Цікавою і змістовною була робота в групах. Педагоги виконували різноманітні вправи і через себе пропускли те, що можна робити з дитиною на уроках. Учителі мали змогу вільно висловлювати свої думки, аргументувати відповіді, доводити свої твердження. Практична частина семінару включала в себе ознайомлення вчителів з роботою на платформі онлайн-курсу EdEra.
Свої очікування від запровадження НУШ, про проблеми, хвилювання, побоювання вчителі мали змогу висловити під час проведення підсумку навчання. Педагоги отримали домашнє завдання, яке вони повинні виконати до початку ІІ сесії, яка буде проходити під час весняних канікул.